دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

 

یک کمک مربی فوتبال به جرم تجاوز جنسی به ۱۰ کودک و نوجوان در ایالت “پنسیلوانیای” آمریکا بازداشت و مورد محاکمه قرار گرفت.”جری ساندسکی” دستیار مربی سابق فوتبال در ایالت پنسیلوانیا به جرم تجاوز جنسی به چندین پسربچه نوجوان محکوم شد.وی که موسس مرکز خیریه “سکند مایل” برای کودکان پسر آسیب‌پذیر بود، آنان را به بازی‌های فوتبال وارد و با غذا، لباس و هدیه تجهیز می‌کرد و همچنین از این کودکان سوءاستفاده جنسی می‌کرد. 

براساس این گزارش، یک دادگاه ایالتی در پنسیلوانیا، ساندسکی ۶۸ ساله را به جرم تجاوز جنسی به ۱۰ کودک که همه آنها از کودکان محروم و تحت پوشش این مرکز خیریه بودند محکوم کرد. 

هیئت منصفه دادگاه متشکل از هفت زن و پنج مرد، ۴۸ فقره اتهام علیه وی صادر کرده است که بیشتر آنها مربوط به تجاوز به عنف و لواط است. 

براساس این گزارش، به نظر می‌رسد ساندسکی که پس از تفهیم اتهام به زندان فرستاده شده است بقیه عمر خود را باید در پشت میله‌های زندان به سر ببرد. 

در دادگاه محاکمه ساندسکی که تا کنون دو هفته به طول انجامیده است، دادستان تایید کرد که ساندسکی از مرکز خیریه “سکند مایل” به عنوان شکارگاه طعمه‌ها و قربانی‌های تجاوز جنسی خود استفاده می‌کرده است. 

به گزارش تهران۹۸ به نقل از فارس،ساندسکی در نوامبر ۲۰۱۱ از طرف داداگاه تحت تعقیب قرار گرفت و دادگاه وی رسما از ۱۱ ژوئن ۲۰۱۲ آغاز شد و انتظار می‌رود طی روزهای آینده حکم وی صادر شود.براساس این گزارش، ۸ نفر از ۱۰ قربانی تجاوزات، با حضور در دادگاه علیه وی شهادت دادند.

 


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 اسفند 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی